رفع تیرگی لب – رفع سیاهی لب – قرمز کردن لب


چگونه لبهای بالایی تیره مان را روشن کنیم؟

در ادامه به شما روش های مختلف روشن کردن تیرگی دور لب را آموزش می دهیم.

روش اول: روشن کردن تیرگی پوست بالای لب

نمایشگر ویدیو
00:00
 
00:04

۱-استفاده از کرم های روشن کننده:

به دلیل تجمع رنگ دانه ها در پوست بالای لب آنها تیره رنگ می شوند. شما با کمک کرم های تجویزشده توسط پزشک و یا کرم های غیر تجویزی تیرگی دور لب تان را روشن کنید.

  • محصولات بسیار موثر برای روشن کردن تیرگی دور لب آنهایی هستند که دارای اسید ، آزالائیک اسید ، آربوتین و ویتامین آ باشند، پس به دنبال کرمی باشید که حاوی موارد اشاره شده باشد.
  • یکی دیگر از محصولات موثر هیدروکوئیئون است. این محصول در بعضی از کشورها مانند آمریکا در دسترس است اما بیشتر کشور ها به دلیل سرطان زا بودن آن را منع مصرف کرده اند، به همین دلیل قبل از مصرف این محصول با پزشک مشورت کنید.

۲-استفاده از کمک لایه برداری:

لایه برداری می تواند باعث حذف تیرگی دور لب و سلول های کهنه ی بالایی پوست شود و کمک کند تا پوستی روشن و جوان داشته باشید.

  • سه الی چهار روز در هفته از اسکراب صورت استفاده کنید تا لایه ی رویی پوست بالای لبتان را بردارد. می توانید یک اسکراب از مغازه بخرید و یا در خانه به وسیله ی نمک یا شکر خودتان اسکراب بسازید.
  • همچنین شما می توانید از درمان میکرودرم آبریژن، که به وسیله ی متخصص پوست انجام می شود بهره ببرید. در این روش از یک وسیله چرخنده که دارای سر کریستالی می باشد استفاده می شود، که به طرز تاثیر گذاری لایه های بالایی تیره ی پوست را از بین می برد.
نمایشگر ویدیو
00:00
 
00:06

۳-برای مدتی وکس را کنار بگذارید:

بعضی وقت ها به دلیل راه های آزاردهنده مو زدائی شما دچار تیرگی دور لب می شود. به همین دلیل برای یک مدت وکس کردن را کنار بگذارید.

  • اگر شما برای چند ماه وکس کردن را کنار بگذارید پوست بالای لبتان به طور طبیعی روشن می شود.
  • اگر بابت مو های تیره ای که از بالای لب شما رشد می کنند نگران هستید، برای مدتی از روش های روشن کردن برای آنها استفاده کنید و یا با روش های کم آزار تری مانند ، بند انداختن ، آنها را اصلاح کنید.
آموزش گام به گام رفع تیرگی لب

آموزش گام به گام رفع تیرگی لب

۴-استفاده از کرم ضد آفتاب:

یکی دیگر از دلایل تیرگی دور لب اشعه مضر UV است.

  • بنابراین ، بسیار مهم است که با استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب به طور روزانه، از پوست خود در برابر این اشعه ها محافظت کنید. شما حتی در روزهایی که آفتابی نیست باید این محافظت را انجام دهید. می توانید هر صبح از یک مرطوب کننده با SPF حداقل ۱۵  استفاده کنید.
  • رنگدانه های تیره بر روی پوست بالایی لب که باعث تیرگی دور لب شده اند، می توانند به علت استفاده از اتاقک ها و تخت های سولاریوم به وجود آمده باشند. اتاقک های برنزه کننده برای پوست مضر هستند و باعث پیری زودرس و به وجود آمدن لکه های قهوه ای می گردند، به جای استفاده از این اتاقک ها از لوسیون های برنزه کننده استفاده کنید زیرا برای پوستتان بسیار بهتر است.
نمایشگر ویدیو
00:00
 
00:07

۵-درست کردن یک ماسک روشن کننده – قرمز کردن لب:

برای مشاهده درست کردن ماسک و ادامه آموزش اینجا کلیک کنید

 

مرجع:

http://aramismode.com/رفع-تیرگی-سیاهی-لب/

 

آموزش رژ لب زدن, خرید رژ لب, رژ, رژ گونه, رژ لب, رژ لب براق, رژ لب زدن, رژ لب قرمز, رژ لب مات, رژ لب مایع, رژ لب مخملی, سایت رژ لب, لب, ماتیک, ماتیک زدن



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: